Багажник за каяк

Статии, полезни съвети и обяви

Moderator: vandobrev

User avatar
genius
Posts: 698
Joined: 09 Feb 2008, 13:07
Location: София
Contact:

Re: Багажник за каяк

Post by genius »

Т'ва се ползва обикновено, когато взимаш кола под наем
Поради граматически неуредици, мнението на потребителя не може да бъде показано.
User avatar
genius
Posts: 698
Joined: 09 Feb 2008, 13:07
Location: София
Contact:

Re: Багажник за каяк

Post by genius »

Който има Thule, или подобен багажник за каяк, да внимава как го връзва. Маалко се чупели:
Image

Правилното връзване e B
http://www.paddlinginstructor.com/blog/ ... racks.html
Поради граматически неуредици, мнението на потребителя не може да бъде показано.
User avatar
anastas_peykov
Posts: 386
Joined: 25 May 2009, 18:02
Location: Варна
Contact:

Re: Багажник за каяк

Post by anastas_peykov »

Не мога да загрея нещо тия вертикалните стойки каква им е ползата от тях. Аз моя го карам легнал на кила си върху едни дървени тачки дълги по 1,50м. играещи ролята на напречни рейки. Не виждам ква е кирията от това каяка ми да седи перпедикулярен на тия стойки. Освен че ми разваля аеродинамиката на колата не мога да кача повече от 2 лодки на багажника ми.
User avatar
graf_bezuhoff
Posts: 1091
Joined: 22 Apr 2008, 13:40
Location: София

Re: Багажник за каяк

Post by graf_bezuhoff »

Зависи само от ширината на багажника - на моя багажник с тези пръти качвам 4 лодки на ребро. Ако са по-дълги прътите, бих могъл и втори ред отгоре, но няма файда, понеже самите ми греди на багажника са до сто килограма (грубо четири туристически лодки) ...
User avatar
genius
Posts: 698
Joined: 09 Feb 2008, 13:07
Location: София
Contact:

Re: Багажник за каяк

Post by genius »

graf_bezuhoff wrote:Зависи само от ширината на багажника - на моя багажник с тези пръти качвам 4 лодки на ребро. Ако са по-дълги прътите, бих могъл и втори ред отгоре, но няма файда, понеже самите ми греди на багажника са до сто килограма (грубо четири туристически лодки) ...
И все пак, има малка разлика... твоите са вертикални. А с тези полу-прави на Туле ( горе на снимката ), я качиш 2, я не. Но може би по-здраво е хваната лодката.
Поради граматически неуредици, мнението на потребителя не може да бъде показано.
User avatar
anastas_peykov
Posts: 386
Joined: 25 May 2009, 18:02
Location: Варна
Contact:

Re: Багажник за каяк

Post by anastas_peykov »

Гледам ги тука , качват по една , макс две лодки отгоре. Винаги ми е било странно ква ти е кирията да возиш една лодка перпердикулярно като може да я возиш легнала. Мислех си че на запад сигурно не дават да возиш нещо на тавана ти което излиза извън страничните габарити на колата ти. Мойте греди са на 1 метър или може би дори на по малко. Без да стърчат от страни две лодки легнали не може да сложиш. Та затуй мобже да ги слагат на страни за да качват повече лодки.
User avatar
graf_bezuhoff
Posts: 1091
Joined: 22 Apr 2008, 13:40
Location: София

Re: Багажник за каяк

Post by graf_bezuhoff »

Коле, определено с Анастас говорим за вертикалните греди. Тези от твоята картинка и с един каяк им е тегаво, май... Поне по мои наблюдения. На нашия колега със самоделния каяк, като се отперим по околовръстното и каяка се клати, въпреки че е стегнат добре.
А иначе на тази снимка лодките са три:
Image
И има място за четвърта.
А всички помним от по-миналата Арда Манчо какви ги свърши върху джипката... ;)
http://www.whitewater-bg.org/forum/view ... =623#p7344" onclick="window.open(this.href);return false;
Нашите храбри търговци достигат и до по-големи висоти в употребата на тези греди...
User avatar
anastas_peykov
Posts: 386
Joined: 25 May 2009, 18:02
Location: Варна
Contact:

Re: Багажник за каяк

Post by anastas_peykov »

Загрях вече. С тия рейки ако са перпердикулярни може да се носят осен тези още лодки.

Image
User avatar
manev
Posts: 2925
Joined: 05 Dec 2007, 21:04
Location: София
Contact:

Re: Багажник за каяк

Post by manev »

само да ви предупредя че ако си изработите сами такива рейки гледайте да са по-къси от стандартните или да не надвишават размера им....
Колкото и да са удобни реално създават огромно рамо и напрежение в основните греди и тавана. Това най-вече се получава ако кръстосваш лентите при натягане. На въпросната Тойота след две години товарене тавана и е крив и деформиран....
..А иначе една лодка реши ли да падне от тавана ...противодействията са безсмислени :)
сърцат Jumper ... член на "предателски кръг"- Кольо Варварина
Post Reply