Багажник за каяк
Moderator: vandobrev
Re: Багажник за каяк
Т'ва се ползва обикновено, когато взимаш кола под наем
Поради граматически неуредици, мнението на потребителя не може да бъде показано.
Re: Багажник за каяк
Който има Thule, или подобен багажник за каяк, да внимава как го връзва. Маалко се чупели:
Правилното връзване e B
http://www.paddlinginstructor.com/blog/ ... racks.html
Правилното връзване e B
http://www.paddlinginstructor.com/blog/ ... racks.html
Поради граматически неуредици, мнението на потребителя не може да бъде показано.
- anastas_peykov
- Posts: 386
- Joined: 25 May 2009, 18:02
- Location: Варна
- Contact:
Re: Багажник за каяк
Не мога да загрея нещо тия вертикалните стойки каква им е ползата от тях. Аз моя го карам легнал на кила си върху едни дървени тачки дълги по 1,50м. играещи ролята на напречни рейки. Не виждам ква е кирията от това каяка ми да седи перпедикулярен на тия стойки. Освен че ми разваля аеродинамиката на колата не мога да кача повече от 2 лодки на багажника ми.
- graf_bezuhoff
- Posts: 1091
- Joined: 22 Apr 2008, 13:40
- Location: София
Re: Багажник за каяк
Зависи само от ширината на багажника - на моя багажник с тези пръти качвам 4 лодки на ребро. Ако са по-дълги прътите, бих могъл и втори ред отгоре, но няма файда, понеже самите ми греди на багажника са до сто килограма (грубо четири туристически лодки) ...
Re: Багажник за каяк
И все пак, има малка разлика... твоите са вертикални. А с тези полу-прави на Туле ( горе на снимката ), я качиш 2, я не. Но може би по-здраво е хваната лодката.graf_bezuhoff wrote:Зависи само от ширината на багажника - на моя багажник с тези пръти качвам 4 лодки на ребро. Ако са по-дълги прътите, бих могъл и втори ред отгоре, но няма файда, понеже самите ми греди на багажника са до сто килограма (грубо четири туристически лодки) ...
Поради граматически неуредици, мнението на потребителя не може да бъде показано.
- anastas_peykov
- Posts: 386
- Joined: 25 May 2009, 18:02
- Location: Варна
- Contact:
Re: Багажник за каяк
Гледам ги тука , качват по една , макс две лодки отгоре. Винаги ми е било странно ква ти е кирията да возиш една лодка перпердикулярно като може да я возиш легнала. Мислех си че на запад сигурно не дават да возиш нещо на тавана ти което излиза извън страничните габарити на колата ти. Мойте греди са на 1 метър или може би дори на по малко. Без да стърчат от страни две лодки легнали не може да сложиш. Та затуй мобже да ги слагат на страни за да качват повече лодки.
- graf_bezuhoff
- Posts: 1091
- Joined: 22 Apr 2008, 13:40
- Location: София
Re: Багажник за каяк
Коле, определено с Анастас говорим за вертикалните греди. Тези от твоята картинка и с един каяк им е тегаво, май... Поне по мои наблюдения. На нашия колега със самоделния каяк, като се отперим по околовръстното и каяка се клати, въпреки че е стегнат добре.
А иначе на тази снимка лодките са три:
И има място за четвърта.
А всички помним от по-миналата Арда Манчо какви ги свърши върху джипката...
http://www.whitewater-bg.org/forum/view ... =623#p7344" onclick="window.open(this.href);return false;
Нашите храбри търговци достигат и до по-големи висоти в употребата на тези греди...
А иначе на тази снимка лодките са три:
И има място за четвърта.
А всички помним от по-миналата Арда Манчо какви ги свърши върху джипката...
http://www.whitewater-bg.org/forum/view ... =623#p7344" onclick="window.open(this.href);return false;
Нашите храбри търговци достигат и до по-големи висоти в употребата на тези греди...
- anastas_peykov
- Posts: 386
- Joined: 25 May 2009, 18:02
- Location: Варна
- Contact:
Re: Багажник за каяк
Загрях вече. С тия рейки ако са перпердикулярни може да се носят осен тези още лодки.
Re: Багажник за каяк
само да ви предупредя че ако си изработите сами такива рейки гледайте да са по-къси от стандартните или да не надвишават размера им....
Колкото и да са удобни реално създават огромно рамо и напрежение в основните греди и тавана. Това най-вече се получава ако кръстосваш лентите при натягане. На въпросната Тойота след две години товарене тавана и е крив и деформиран....
..А иначе една лодка реши ли да падне от тавана ...противодействията са безсмислени
Колкото и да са удобни реално създават огромно рамо и напрежение в основните греди и тавана. Това най-вече се получава ако кръстосваш лентите при натягане. На въпросната Тойота след две години товарене тавана и е крив и деформиран....
..А иначе една лодка реши ли да падне от тавана ...противодействията са безсмислени
сърцат Jumper ... член на "предателски кръг"- Кольо Варварина