Искър "Бов-Лакатник"

Жизнено важни промени по трасетата.

Moderator: graf_bezuhoff

Locked
User avatar
manev
Posts: 2925
Joined: 05 Dec 2007, 21:04
Location: София
Contact:

Искър "Бов-Лакатник"

Post by manev »

на 02.12.2007 с Милски направихме спускане по всеизвестното трасе. Понеже никой от познатитени не беше минавал от там тази година и поради почти потопните води течащи в реката, решихме да излезем и да огледаме бързея под ЖП моста. Постъпката ни се оказа правилна. Всеизвестните релси които стърчат от водата под моста си бяха на мястото, както и дървото заклещено в тях, макар и поучукано от водата си стърчеше все така злокобно. При такава вода се образуват доста големи вълни и когато преминеш последната имаш шанса да се нанижеш на стърчащите железа, защото те са точно в дупката зад последната вълна, а течението те влачи точно на там. Не ми се мисли как би се отразило това на лодката и каякара. В крайна сметка предприехме минаване в дясно. Ситуацията в началото на бързея позволява да корегираш курса. В ляво също има минаване но там нещата са на "кантар" заради турболенцията създавана от колоните на моста. Иначе по реката няма паднали дървета и боклуци с изключения на тия по брега които са си част от интериора :) Общите ми впечатления от реката на такова ниво (камъка на Бов-ската вълна беше залят и долния клон на дървото беше във водата) е че трябва да се пазиш. Обичайните бързеи там са прави и силата на течението нищо не я спира. Което значи образуване но огромни вълни и дупки, наистина е неприятно колкото и да изглежда лесно.
сърцат Jumper ... член на "предателски кръг"- Кольо Варварина
Locked