Снимки 2015

Moderator: vandobrev

User avatar
manev
Posts: 2925
Joined: 05 Dec 2007, 21:04
Location: София
Contact:

Re: Снимки 2015

Post by manev »

Ros wrote:абе това на първата снимка не е ли разклона за Стара Кресна?
прилича доста и има вероятност ....
едно е сигурно :) Иван и Гергов бая одене пеша ги чака тоя сезон :)
сърцат Jumper ... член на "предателски кръг"- Кольо Варварина
User avatar
manev
Posts: 2925
Joined: 05 Dec 2007, 21:04
Location: София
Contact:

Re: Снимки 2015

Post by manev »

ето карта от същия сайт
http://www.promacedonia.org/adzh/adzh_album.htm#23
На шейтана има ухо на пътя който води до поляната и стар мост. Като рових навремето по документите в общината излезе корекция на коритото точно на вливането на шейтанската река. Има вероятност гледката да е доста променена но да не забравяме остатъците от път по десния бряг на долното трасе
сърцат Jumper ... член на "предателски кръг"- Кольо Варварина
User avatar
vandobrev
Posts: 889
Joined: 12 Dec 2007, 19:21
Location: София
Contact:

Re: Снимки 2015

Post by vandobrev »

manev wrote:май е същия бързей от онези снимки които гледахме преди време
Image
Тука нещо странно има.Значи влака е електрифициран(има стълбове покрай жп линията), но според мен това е старата жп линия, защото е доста теснолинейна и не е като сегашната като отстояния между релсите.Не ми е ясно само дали моста от последните две снимки е един и същ или са различни. :?:
пирон-дюбел
Отбрана Ямболска Каратека(ОЯК)
http://www.vandobrev.com" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
vandobrev
Posts: 889
Joined: 12 Dec 2007, 19:21
Location: София
Contact:

Re: Снимки 2015

Post by vandobrev »

Снимките май са на един и същи мост.Почти съм сигурен че това е оня бързей по който минавайки по реката в ляво се вижда стената.Май малко след хана беше.
пирон-дюбел
Отбрана Ямболска Каратека(ОЯК)
http://www.vandobrev.com" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
vandobrev
Posts: 889
Joined: 12 Dec 2007, 19:21
Location: София
Contact:

Re: Снимки 2015

Post by vandobrev »

Обаче от ляво на снимката терена е доста променен :?:
пирон-дюбел
Отбрана Ямболска Каратека(ОЯК)
http://www.vandobrev.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ros
Posts: 177
Joined: 28 Jun 2011, 14:40
Location: София

Re: Снимки 2015

Post by Ros »

Ванка,ти за входа на "дисниленд-а" ли говориш?!!
Съдейки по остатъците от кесони в реката може да е и кесона преди 2/4..., а може и на слаломното преди ханчето да е...ходи го разбери :D
User avatar
vandobrev
Posts: 889
Joined: 12 Dec 2007, 19:21
Location: София
Contact:

Re: Снимки 2015

Post by vandobrev »

Ами да аз мисля че е на входа на Диснилед,там най ми се връзва тая стена от ляво на снимката с дупките в нея :D
пирон-дюбел
Отбрана Ямболска Каратека(ОЯК)
http://www.vandobrev.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ros
Posts: 177
Joined: 28 Jun 2011, 14:40
Location: София

Re: Снимки 2015

Post by Ros »

...все пак да не забравяме че дефилето е дълго 18 км, а ние познаваме един участък от около 8-9 км... :)
User avatar
minimiro
Posts: 798
Joined: 30 Jan 2009, 01:10
Location: Варна
Contact:

Re: Снимки 2015

Post by minimiro »

Aз па мисля че на тия снимки реката тече навътре, а не към нас...
Което значи че релсите са били речно вдясно, а сега са речно вляво
User avatar
manev
Posts: 2925
Joined: 05 Dec 2007, 21:04
Location: София
Contact:

Re: Снимки 2015

Post by manev »

Ros wrote:...все пак да не забравяме че дефилето е дълго 18 км, а ние познаваме един участък от около 8-9 км... :)
:?: :roll:
А! Ко ? ... Не :)
... точно 18 км. познаваме :) ... или на Миле на субарото километража му е в мили :)

Кадъра е от участъка непосредствено след хана. Не откривам информацията в момента но до определен период от време покрай голямото делене на света дълго време не са ни давали да имаме излаз към Гърция от там. Причината естествено е една и съща винаги ... за едни пари става въпрос ;)
Пробивайки от там заобикаляме митницата в Одрин ;) а и тогава линиите са били частни за определен период и точно към Одрин е имало изградена.
За това и е имало теснолинеен път само до гара Пирин който се е движел по трасето на настоящия шосеен. После правят в ляво настоящата линия с помоща на Австрийски инженери и малко сръбски военопленници ( според местните). Правена е с голям размах защото 50-100 м. над нея има изграден пояс от отводнителни системи и тн.

Баси ако сме нормална държава щеше да изрови всичко като инфо и даже и пътя можеше да се възстанови ей така от келешлък ...
горе е останал малко път от този на снимката над каякарската и по десния бряг след рафтерската поляна. Там където падна камиона имаше остатъци от мост който най вероятно е бил за влака защото се цели точно в гарата ...

всичко е почти ясно остава само да разбулим мистерията коя е първата рафтинг фирма ??? :D :D :D
сърцат Jumper ... член на "предателски кръг"- Кольо Варварина
Post Reply